Veelgestelde vragen
De meestgestelde vragen hebben we op deze pagina geplaatst, zodat we je zo snel mogelijk kunnen voorzien van een antwoord. Staat jouw vraag er toch niet tussen? Neem dan even contact met ons op:
T: 06 18 800 74 14
Kan ik een patch laten maken in een ander formaat dan op de website staat?
Ja dat is in de meeste gevallen mogelijk! Stuur je wensen naar ons op en we helpen je snel verder.
Ik wil een grote bestelling doen, kan ik korting krijgen?
Neem bij grote bestellingen (bedrijven, overheid, verenigingen, clubs) even contact met ons op voor de actuele speciale prijzen.
Ik wil graag een andere vlag of afbeelding op mijn patch, kan dat?
Om te kijken of jou specifieke wens mogelijk is, kan je ons een berichtje sturen met je voorbeeld. we gaan dan kijken wat de mogelijkheden zijn.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Om de hoogte kwaliteit te garanderen van onze patches besteden wij veel aandacht aan het productieproces en de afwerking met de hand. Afhankelijk van de drukte duurt het maken van je bestelling ongeveer 2 tot 5 werkdagen. Zodra jouw bestelling klaar en gecontroleerd is, pakken wij het netjes in voor verzending.
Versturen jullie ook naar België en Duitsland?
Ja, wij versturen ook naar België en Duitsland. Als je wilt bestellen en je woont in België of Duitsland gelden andere verzendtarieven. Deze kun je zien tijdens het invoeren van jouw adres in de winkelwagen.
Ik heb na het bestellen en betalen geen bevestigings email ontvangen, wat nu?
Het komt voor dat de e-mail te vinden is in jouw “junk” of “reclame” mailbox. Dit is afhankelijk van jouw e-mail account instellingen. Soms kan het ook enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt.
Is er een minimale afname van de naamlinten of patches?
Nee, bij ons kan je een naam patch of naamlint laten maken per stuk.